Saturday 3 October 2009

NA' MASTE ALBION CHERRIE





NAMASTEEEEE

Νάμαστε. Νάμαστε στη γηραιά Αλβιόνα και πάλι.
Ξαναβρεθήκαμε.

Διερωτούμουν τι άλλαξε σε ένα χρόνο εδώ πάνω... Καλά για την οικονομική κρίση και τα αποτελέσματα των ευροεκλογών (συντριβή εργατικών, κάτι μαλαζαβράγκες οι ιθύνοντες κοκ) είναι λίγο πολύ γνωστά. H Ρουμάνα φίλη μου όταν ρώτησα για νεότερα μου απάντησε πως things are painfully same.
Μπορεί...

Φυσικά πάντοτε υπάρχει η μεγάλη εξαίρεση στην Αγγλία. Το Λονδίνο. Στο Λονδίνο περπατάς και μαθαίνεις, περπατάς και δέχεσαι ερεθίσματα, περπατάς και σοκάρεσαι, περπατάς και τρέχεις, περπατάς και χάνεσαι, περπατάς και ανακαλύπτεις.


Στο Λονδίνο σίγουρα αλλάζουν πράγματα. Όπως για παράδειγμα η δημαρχία. (μετά από 500 χρόνια). Ναι, μετά από πολλά τελοσπάντων χρόνια, τον εργατικό (στην πολιτική παράταξη) δήμαρχο διαδέχτηκε ένας ττόρι. Να μια αλλαγή.

Και ρωτώ: έγιναν τίποτε αλλαγές με τον νέο δήμαρχο.

(Ενθουσιώδης) Απάντηση: Ναι, φυσικά!

Και ρωτώ να μάθω: τι αλλαγές;

(Αρχικά ενθουσιώδης) απάντηση: Κατάργησε to congestion charge (φόρος κυκλοφορίας οχημάτων) στην περιοχή όπου ζουν οι πλούσιοι του Λονδίνου (ως συντηρητικός θέλει να τα έχει καλά μαζί τους)

Δεν ρωτώ να μάθω (μου φαίνεται γελοία αλλαγή)

Και συμπληρώνει:... αλλά μετά επανέφερε τη φορολογία γιατί κατάλαβε ότι τα λεφτά τους είναι χρήσιμα.

Λέω: Χμ...

Και συνεχίζει: Επίσης επέτρεψε στη λωρίδα που τώρα κυκλοφορούν αποκλειστικά τα taxi τα λεοφωρεία και τα ποδήλατα να κυκλοφορούν δίκυκλα (ταππουροκολούδες, μοτορούες και τα ρέστα).

Δεν ρωτώ να μάθω (μου φαίνεται γελοία η αλλαγή)

Και συμπληρώνει: αλλά από την άλλη μπορεί αυτό να είναι επικίνδυνο για τους ποδηλάτες.

Λέω: Νταααα...

Και πάμε και στην τρίτη αλλαγή: Well, πάει στη δουλειά του με το ποδήλατο.

Λέω: Well, THAT'S something...

Και συμπληρώνει: αλλά από την άλλη το ίδιο έκανε και ο προηγούμενος δήμαρχος.

Και λέω: ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ, ΕΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ! for heaven's sake, for crying out loud, for the love of God (and Queen).

Απτόητος πάει στην τέταρτη αλλαγή: τώρα στα λεωφορεία ανακοινώνεται σε ποια στάση βρίσκεσαι κάθε φορά.

ΚΑΙ ΛΕΩ: Ναι! Αυτό είναι. Τώρα μιλάς. Ξέρεις πόσες φορές εχάθηκα χρησιμοποιώντας το λεωφορείο επειδή δεν ήξερα που είμαι και κατέβαινα όπου να' ναι. Ξέρεις;

ΑΥΤΟΣ! είναι δήμαρχος! Εγώ μαζί του. Τόσα χρόνια ο σύντροφος ο εργατικός να μην σκεφτεί να ηχογραφήσει μια κοπέλα (άτε άντρα) να λέει στάσεις και να την/ον βάζει να παίζει στο ράδιο του λεωφορείου....
Τέλοσπαντων εγώ νομίζω σιγά σιγά, αρχή γενομένης με την ανακοίνωση των στάσεων στα λεωφορεία, ένα Lifting θα το κάνει η Αγγλία (ή τουλάχιστον το Λονδίνο). Και για να σας αποδείξω πως το σκέφτονται σοβαρά αυτό το lifting δείτε στη φωτογραφία αυτή πόσο εύστοχα ο καλλιτέχνης αναπαριστά την γηραιά Αλβιόνα με μια νέα γυναίκα, της οποίας δίνει χρώμα ξανθό και λαλιά δυνατή για να βροντοφωνάξει με θέρμη πολλή: oh, I am sooooo...








No comments:

Post a Comment